سرخوشانگی
 
من و تنهایی و تو
 
 

 

 
اگه تاریخو ورق بزنی مثل دوستی ما توش زیاد میبینی، از قرن ها پیش تا حالا من و تو بارها تو خاطرات ثبت شدیم. قصه ی جفت شدن دو تا روح و منطبق شدن دو تا احساس که جدایی تو اون مثل معدوم شدن غیر ممکنه و بعد از اون حادثه ی عظیم تولد یه علاقه...
یادت میاد وقتی فهمیدیم تو دل هم جا باز کردیم علی رغم اون قایم موشک بازیا و ناز کردنامون،دنیا چقدر دیدنی شد و حرارت اهواز نفس کشیدنی؟بدون اینکه بفهمیم چی شد که پای ثابت روزگار هم شدیم؟ گیج و مبهوت و بی خبر از افسانه ی همیشه زنده ی دوستی، لحظه هامونو با هم زندگی کردیم تا شدیم همه ی زندگی هم.عاقبت این حادثه شد منو تو با کیلومتر ها فاصله اما عطشناک و حریص واسه راهی که با خیال پردازیامون روشن کردیم.
باید به خودمون ببالیم، به خاطر نبض آینده ای که تو رگهامون هنوزم از پس این فاصله مارو زنده نگه داشته، به دریچه ای که روی دنیای عجیب و رمز گون بودن باز کردیم و به این دوستی که محکمتر از ما پای عهدش مونده...

                 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 20 دی 1388برچسب:, :: 22:50 :: توسط : شادی

درباره وبلاگ
از 22 خرداد 88 روز انتخابات بود که فهمیدم دل من مثل مملکت بهم ریخته و چه بلایی سر مردم و من اومده...دیدی میگن وقتی میخای بفهمی هرچیزی چقدرکن؟ارزش داره ازش دوری کن؟... خلاصش اینکه حدودا 2/5 ساله حضور هیچ کس مثل حتی یادش دلمو تو سینه نمی لرزونه بناست هیچ وقت این وبو نبینه اینه که مینویسم تا دلم نترکه...
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من و تنهایی و تو و آدرس azkaroon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 47
بازدید کل : 30721
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1